czwartek, 7 sierpnia 2014

Jabłka z ziarnami lnu

Zaczyna się czas przetworów, w ogrodzie dojrzewają późne maliny i wczesne jabłka. Malin jest jeszcze mało więc  zjadamy prosto z krzewów, natomiast jabłek jest znacznie więcej, dlatego zabrałam się wczoraj do pracy. Zebrałam jabłka, umyłam, obrałam i pokrojone do garnka zapakowałam - dodałam cukru i na wolnym ogniu postawiłam żeby sok puściły. Jabłka się prażą a ja dumam z czym je zrobić co do nich dodać? I wydumałam, że z ziarnami siemienia lnianego.
Zaparzyłam siemię z jabłkami zmieszałam, 16 razy spróbowałam:) i  dobre wyszło, a w dodatku podwójnie zdrowe bo prażone jabłka mają dobry wpływ na nasz przewód pokarmowy, a o dobroczynnych właściwościach siemienia lnianego chyba nie muszę pisać (chroni, odmładza, reguluje, wzmaga siły witalne...itp).
























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz