środa, 4 grudnia 2013

Kartacze


Na smacznej ceracie leżą sobie kartacze. Dziś był dzień męczący i pełen stresu, więc późnym popołudniem zabrałam się do robienia kartaczy z mięsem. Od Beci kupiłam super ziemniaki do robienia wszelkiego rodzaju pyz, klusek, placków i bab ziemniaczanych. Masa ziemniaczana wyszła idealnie, nadzienie z karkówki i boczku pikantne. Kartacze zrobiłam dość duże nie żałując nadzienia do środka, bo już jak coś robić to tak jak się należy.
Tak sobie je lepiłam i odreagowywałam trudy dnia, a że wszystko szło nad podziw idealnie to i przyjemnie mi się zrobiło i nawet zadowolenie na troszkę do mnie przyszło:)  Kartacze smaczne, nie rozgotowały się więc tylko się cieszyć. Po skończonej zabawie usiedliśmy i zjedliśmy po jednym (bo więcej się nie dało) popijając mlekiem od Piotrusiowej krówki.
Dobrze, że w zasięgu ręki mam tyle dobrych artykułów, z których przy odrobinie chęci tworzenia, można zrobić takie pyszności.


2 komentarze:

  1. Wyglądają wspaniale, aż mi w brzuchu zaburczało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie tylko wyglądają ale i smakują:) a dziś odsmażane na złoto równie pyszne.

    OdpowiedzUsuń