czwartek, 23 października 2014

jajka i ryby w zalewie

Dziś bawiłam się troszkę z zalewą octową - zalałam nią jajka i szczupaka. Ryba tym razem standard bez żadnych ostrych dodatków bo pojedzie do osoby, która jest po resekcji żołądka, natomiast do jajek dodałam kurki i paprykę. Wcześniej robiłam takie zestawy przekąskowe z pomidorkami, z rozmarynem, dodawałam octu balsamicznego, wina białego i innych pysznościowych różności. Jak widać już trochę kulinarnych eksperymentów było i jeszcze będzie, gdyż jest to bardzo fajna przekąska i sprawdza się podczas wielu spotkań w domu, a i w terenie można ją spożyć ze świeżą bułeczką bez problemu. Polecam do śniadania, jako dodatek do sałatek, a jak przyjdą znajomi z dobrym napojem to szybko pokroisz jajka na ćwiarteczki i zagryzka gotowa:) Zachęcam do eksperymentowania lub do kupowania. 












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz