niedziela, 5 października 2014

makaronowe pierogi


Jeszcze słoneczko grzeje, więc korzystam z pogody i makaron suszę na tarasie z widokiem na jezioro. Uważam, że taki z dodatkiem promyków słońca, owiany delikatnym wiatrem znad jeziora jest najsmaczniejszy:) Tak sobie wczoraj i dziś gniotłam, wałkowałam i kroiłam, aż stworzyłam pierogi z makaronowego ciasta. Nadziałam je mięskiem, zrobiłam sos pomidorowy z majerankiem, szczypiorkiem i bazylią, która w ogródku dzielnie znosi pierwsze przymrozki, ale dzięki temu jest smaczna i mocno pachnąca. Dodałam też kwaśnej śmietany z ziołami  i zjedliśmy wszystko z apetytem. Polecam makaronowe pierogi, możecie je nadziać czym tylko zechcecie - najważniejsze żeby smakowały:)
Zapraszam też do mojego sklepiku - powoli kończą się truskawki z płatkami róży.
W październiku przesyłka TYLKO 8,80 zł.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz