piątek, 5 grudnia 2014

serowe kulki - ulubione

Kto lubi biały ser? Ręka do góry i proszę polubić smaczne i rękodzieło:) Jest kilka osób SUPER.
Mam dla Was propozycję na pyszne kulki serowe w oliwie, którymi natchnęła mnie Agnieszka Sz-Sz.
 Podaję przepis:
- ulubiony ser biały twarogowy (najlepiej tłusty, lub półtłusty)
- ulubione dodatki (pomidory, czosnek, papryka, kapary, pieprz, oliwki...anchois, szczypiorek ..., sól, pieprz, inne zioła....itd)
- ulubiona oliwa

Ser mieszamy z wybranymi dodatkami - ja skusiłam się na suszone pomidory, dodałam soli i pieprzu oraz ziół prowansalskich, a do oliwy dodałam odrobinę czosnku.
Formujemy kulki, zalewamy oliwą i GOTOWE, odstawiamy w chłodne miejsce na tyle czasu ile wytrzymacie aby ich nie zjeść :)
Super szybka przekąska, dodatek do dań np: mięsnych - podaję wersję Agnieszki.
Bierzemy serową kulkę, owijamy ją wędzonką i zjadamy PYSZOTA. U mnie jutro na śniadanie.
Zachęcam - bierzcie się do kulkowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz