sobota, 16 maja 2015

syrop miętowy

Przychodzę do ogródka, patrzę jak mięta ładnie już wyrosła i tak sobie myślę co z niej zrobić? Zebrałam, umyłam, włożyłam do słoja, ugniotłam i cukrem zasypałam. Zostawiłam na noc, a rano zagotowałam dodając cytrynę. Gorący syrop odcedziłam i przelałam do słoików. Oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie dodała trochę kwiatków, stokrotek i bratków:) Tak powstał nie tylko ładnie wyglądający ale i pyszny syrop miętowy do herbaty lub do super orzeźwiającego napoju. Syropy znalazły już kilku odbiorców:) Ja do obiadu przygotowałam dzban napitoku z dodatkiem mocnej herbaty, dodałam też kilka świeżych listków mięty, można dodać lód i mamy pyszną mrożoną herbatę. Przepis bardzo prosty: mięta, cukier, woda, cytryna i dobry smak:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz